Ha más nem, akkor a korlátozással járó következményeket élik a gyerkőcök. Az óvodák, a bölcsődék bezárásával ismét otthoni létre kényszerítették a gyerekeket, és az iskolásokra még ennél is nagyobb teher nehezedik, hiszen digitális oktatás keretén belül kell elsajátítani az ismereteket. A szülők terhe sem kicsi. Olyan tudást bizonyára nem tudnak elsajátítani a kisebb, de a nagyobb gyerekek sem, mintha az osztályteremben ülve kapnák meg az ismeretanyagot. Erre jutottak a britek is. Egy oktatási tanulmány során azt fejtették ki, hogy a kötelezően érvényes korlátozásoknak köszönhetően nemcsak az ismeretek elsajátításában és elmélyítésében lehet lemaradás, de még a szociális készségekben is.
Nem kell Angliáig utazni ahhoz, hogy a gyerkőceink esetében észre vegyük, hogy mennyire nagy nehézséget okoz az otthoni tanulás. A kisebb gyerekek esetében ez a számok és a szavak ismeretében is megmutatkozhat, de a még kisebbek is szinteket eshetnek vissza. A tanulás szintjén sem kaphatják meg ugyanazt a gyerekek, mintha az iskolában lennének. Vannak azonban gyerekek, akik kimondottan jó élményként élik meg az otthonlétet, mert ezáltal extra figyelmet kaphatnak a szülőktől.
További érdekességekért kérjük, keressétek fel Facebook oldalunkat!